6 Ocak 2018 Cumartesi

Newchic yeni yıl fırstlatı

Daha önce newchic alışveriş yazılarımı görmüşsünüzdür. Aldığım her bir üründen son derece memmun kalmıştım. Şimdi yeniyıl indirimlerini görünce sizinle paylaşmadan edemedim.Bu fırsatı kaçırmamanızı şiddetle tavsiye ediyorum, çünkü çok güzel ciciler var:)Benim gözüme takılanlardan bazılarını paylaşıyorum hemen sizinle. Bu casual pembe tuniğe hayran oldum. Duruşu ve kesimleri nefis. Çok da farklı duruyor. incelemek için burayı tıklayabilir renklerine bakabilirsiniz.
pembe bluz, farklı bluz modelleri
Bu 3 lü çanta setini de çok beğendim. 3 farklı renk seçeneği var. pembe, siyah ve gri. Gri rengin tonu da çok güzel. Daha detaylı incelemek için burayı tıklayıp bakabilirsiniz.
Yeşil düğme detaylı bu elbiseyi de oldukça beğendim. Hem soğuklara karşı sizi korur hem de düğme detayları ile şık bir kurtarıcı olur. Farklı renkleri de mevcut incelemek isterseniz lütfen burayı tıklayınız.
Özellikle bu çiçekli çantada aklım kaldı. Sizce de çok güzel değil mi? Bu çantanın tam olarak 6 farklı renk seçeneği bulunuyor. Burayı tıklayarak diğer renk seçeneklerine bakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder